3 miejsce w Polsce w obsłudze klienta Pilkington 2014

3 miejsce w Polsce w obsłudze klienta Pilkington 2014

3 miejsce w Polsce w obsłudze klienta Pilkington 2014

Nasz serwis Auto Szyby Szczecin został doceniony przez Pilkington za jakość obsługi klienta w 2014 roku.

Cieszymy się przede wszystkim dlatego, że dbamy o szyby samochodowe klientów nie tylko ze Szczecina, ale także ze nagroda auto szyby szczecinŚwinoujścia czy Berlina. Klient oczekuje coraz więcej od serwisów. Wymiana i naprawa szyb samochodowych to nie wszystko. Teraz należy także zadbać o to, żeby klient był właściwie obsłużony – zarówno podczas rozmowy telefonicznej, jak i podczas wizyty w serwisie. Musi mieć pewność, że obsługują go profesjonaliści, a szyby samochodowe są markowe i najlepszej jakości.

Staramy się ze wszystkich sił sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Efektem tego są liczne rekomendacje, jakie dostajemy
od zadowolonych klientów, a także wyróżnienia takie jak te, które otrzymaliśmy od firmy Pilkington, która produkuje markowe szyby samochodowe, a której my jesteśmy oficjalnym partnerem.

Firma w 2014 roku przeprowadziła dwie tury badań metodą „Tajemniczego klienta”. Na tej podstawie oceniono jakość obsługi klienta. Sprawdzono warsztaty w całej Polsce. Autoszybyszczecin zajął trzecie miejsce w tym badaniu jakości. Drugie miejsce zajął zakład z Kłodzka, a pierwsze z Łodzi.

Rozdanie nagród dla warsztatów partnerskich Pilkington odbyło się 7 lutego na Stadionie Narodowym w Warszawie. My nie spoczywamy jednak na laurach. Cały czas będziemy podwyższać jakość naszej obsługi klienta, tak żeby jeszcze więcej osób było zadowolonych z naszych usług.

Pełna relacja z wręczenia nagród dostępna tutaj wystarczy kliknąć. Pozdrawiamy